Webshops: ondernemen op het internet

29 februari 2016 door

webshop_header

Maandag 14 maart staat het onderwerp webshops centraal. De afgelopen periode zijn er veel winkelketens omgevallen, het aantal webshops dendert maar door en komen nog steeds als paddenstoelen uit de grond.

Komt het omvallen van de fysieke winkels door met name de opkomst van de webshops of zijn er meerdere factoren die een rol spelen?

Voor maandag de 14e hebben we twee interessante cases, waarin onder andere de do en don’ts worden besproken.

Over Mark Rijsdijk

Mark is verantwoordelijk voor het opzetten van het gehele online video team binnen iProspect. Bezig met online strategieëMark rijsdijkn voor klanten als Thomas Cook, KLM, Microsoft, Mondelez en BMW. Naast verschillende online video focust hij zich op totale branding strategieën vanuit
meerdere disciplines. Mark gaat het hebben over hoe webshops succesvol kunnen groeien. Met interessante cases laat hij goede en minder goede voorbeelden vanuit de praktijk zien.

 

 

Over Remco Hubner

Mijn naam is Remco Hübner, online marketeer in naam en functie bij CameraTools.nl, maar eigenlijk ben ik gewoon een grote bemoeial in het complete bedrijf. Ik ben namelijk van mening dat inzicht, communicatie, een gezamenlijk doel en passie voor de zaak de weg naar een succesvolle onderneming is. Toen ik op 14-jarige leeftijd samen met mijn buurjongen onze eerste website opleverde voor het lokale  RemcoHubnerwijkcentrum, voor een indrukwekkende 50 gulden, was mijn hart verkocht aan grafische vormgeving en het internet. Na het afronden van de opleiding Communicatie & Multimedia Design, waarbij ik tijdens mijn stage bij De Nieuwe Zaak in Zwolle onderzoek had gedaan naar m-commerce, was ook de interesse voor online ondernemen een feit.

Inmiddels heb ik ruim 5 jaar als grafisch vormgever en marketeer ervaring opgedaan bij multichannel foto-retailers, en heb ik zowel online als offline succes en falen gezien. Aan de hand van deze ervaringen en het (in)fameuze onderbuikgevoel zal ik mijn visie delen op de kansen en risico’s die online ondernemen met zich meebrengen. Want is de winkelstraat nu echt gedoemd, en is e-commerce het walhalla voor ondernemen? Daar heb ik zo mijn eigen ideeën over, die ik graag met je deel.

Wil je erbij zijn? Scoor dan hier je ticket!

Reacties

SMC055

Elke maand organiseren wij een bijeenkomst over 'alles online'. Bekijk de agenda om op de hoogte te blijven van de volgende bijeenkomst en inschrijving. #SMC055

Website: https://www.smcapeldoorn.nl

Send this to friend