Social verandert eetpatronen

10 oktober 2018 door

Social Media verandert (on)gemerkt ons eetpatroon. Grote kans dat dat ook bij jou het geval is. Wil jij weten hoe dat gebeurt? Hoe de voedingsindustrie ons eetpatroon via Social Media beïnvloedt? Kom dan luisteren naar onze sprekers op 12 november a.s. Reserveer hier je gratis ticket.

Ynzo van Zanten

Ynzo van Zanten neemt ons mee in de reis van Tony’s Chocolonely. Aan de hand van Tony’s routekaart vertelt hij meer over hun route naar 100% slaafvrije chocolade. Ynzo is Tony’s Choco Evangelist, econoom, auteur en ondernemer. Hij is initiator van het minorprogramma ‘Sustainable Leadership & Entrepeneurship’ aan de Hogeschool van Amsterdam. Ook was hij verantwoordelijk voor o.a. de lancering van het merk ‘Innocent drinks’ op het Europese continent. Ynzo komt vertellen over het doel van Tony Chocolonely én hoe wij daar een bijdrage aan kunnen leveren.

 

Pablo Moleman

Pablo Moleman is milieu-econoom en co-founder van ProVeg Nederland, het grootste veganistische online platform van Nederland en onderdeel van ProVeg International, een organisatie actief op vier continenten met het doel de wereldwijde consumptie van dieren te halveren vóór 2040. Maar hoe beweeg je grote groepen consumenten en de food sector om ingesleten eetpatronen aan te passen? Meetbare impact op social media speelt hierin een sleutelrol. In zijn verhaal gaat Pablo onder meer in op het optimaliseren van de CPC (cost per carbon) en positief guerilla-activisme.

 

Reserveer nu je gratis ticket voor 12 november a.s.

 

Reacties

SMC055

Elke maand organiseren wij een bijeenkomst over 'alles online'. Bekijk de agenda om op de hoogte te blijven van de volgende bijeenkomst en inschrijving. #SMC055

Website: https://www.smcapeldoorn.nl

Send this to friend