Organisch bereik met retegoede content

3 april 2018 door

Social Media is een belangrijk, misschien zelfs wel het grootste, onderdeel van ons marketingbeleid. De vraag is of het nodig is om altijd maar te adverteren. Wij van SMC055 denken van niet. Ook met retegoede content kun je een gigantisch bereik creëren. Vanavond hebben we twee sprekers die gegroeid zijn qua naamsbekendheid met behulp van organisch bereik. De een gebruikt hier kleurrijke content voor en de ander is een databeest.

Reserveer je ticket snel

Jack Liemburg

Jack is al ruim tien jaar kunstenaar en performer van modern art. Op geheel eigen wijze worden alledaagse thema’s vertaald op voornamelijk doek. Dit doet hij op basis van gevoelens en denkbeelden. Zijn kleurrijke creaties zijn inmiddels herkenbaar uit duizenden en ook zijn naam is een begrip in het Apeldoornse.
Jack won onlangs de Marialust Ondernemersaward 2017.

Danny Oosterveer

Danny noemt zichzelf de databeest van Burgers’Zoo. Hij is namelijk de allround digital marketeer met een enorme passie voor data. Bij zijn vorige werkgever viel het hem op dat er heel veel geschreven wordt over data, maar dat het vooral eendimensionaal wordt gebruikt. Om daar verandering in te brengen heeft hij het boek “Digital Analytics” geschreven over het toepassen van data-bedreven marketing. Danny vertelt ons hoe hij dit in de praktijk toepast voor Burgers’ Zoo.

Reacties

SMC055

Elke maand organiseren wij een bijeenkomst over 'alles online'. Bekijk de agenda om op de hoogte te blijven van de volgende bijeenkomst en inschrijving. #SMC055

Website: http://www.smcapeldoorn.nl

Send this to friend