E-commerce: kopen, kopen, kopen!

31 mei 2016 door

ecommerce_header

Maandag 13 juni staat SMC055 helemaal in het teken van e-commerce. Hoe genereer je zoveel mogelijk traffic en conversie om een zo hoog mogelijk rendement te halen? Sprekers Marco Aarnink (Drukwerkdeal) en Berndt Kodden (FrieslandCampina) delen hun strategie en praktijkverhalen graag met jullie.

Spreker Marco AarninkMarco Aarnink

Marco Aarnink is voormalig managing director van Drukwerkdeal, dat door hem werd opgericht in 2005. Het begon met een afstudeerproject en inmiddels is Drukwerkdeal tot een hypermodern internetbedrijf en tevens marktleider in Nederland. Een gouden zet. Binnen enkele jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een toonaangevende internetdrukker met vestigingen in meerdere landen. In 2015 verkocht Marco zijn bedrijf. Tijdens SMC055 deelt hij zijn inspirerende verhaal over zijn weg naar het succes en hoe hij dit heeft bereikt.

Spreker Berndt Kodden

Berndt Kodden is managing director Branded Nederland bij FrieslandCampina. Voor deze rol was Berndt vanuit Singapore verantwoordelijk voor baby- en peutervoeding in 25 landen, waar hij een verdubbeling in de omzet heeft laten zien. Hier heeft Berndt met zijn teams het kleine Friso in Azië weten te transformeren tot een marktspeler van formaat. Berndt neemt het voortouw, zonder Berndt Koddenvoortdurend voorop in de strijd te gaan. Hij gelooft sterk in “Als je doet wat je deed, krijg je NIET wat je kreeg.” Stilstand is achteruitgang, dat is zijn uitgangspunt. Berndt weet, dankzij zijn jarenlange ervaring en praktische instelling, als geen ander hoe je strategie vertaalt in concrete acties. Tijdens zijn presentatie neemt hij je mee op reis naar Azië.

Zorg dat je erbij bent deze avond! Schrijf je hier in.

Reacties

SMC055

Elke maand organiseren wij een bijeenkomst over 'alles online'. Bekijk de agenda om op de hoogte te blijven van de volgende bijeenkomst en inschrijving. #SMC055

Website: http://www.smcapeldoorn.nl

Send this to friend