Citymarketing, hoe doet Apeldoorn dat?

28 maart 2017 door

Citymarketing, we kennen het van de grote steden. De gemeente die werkt aan de uitstraling en reputatie van de stad. Hoe zit dat eigenlijk met Apeldoorn? Is het iets dat alleen vanuit de gemeente komt of werken wij als inwoners daar ook aan mee? Onze sprekers vertellen ons er meer over.

Ilse Harmelink

Ilse Harmelink omschrijft zichzelf als  ‘Marketeer  tot in haar tenen’.  Als Marketingmanager van het Park de Hoge Veluwe en bij Achmea heeft ze marketing en digital marketing, waaronder Social Media, met elkaar mogen integreren. In haar nieuwe functie, directeur van Apeldoorn Marketing, mag ze haar kennis toepassen om met de hele stad verbindingen te leggen. Het motto is wel “Gewoon in Apeldoorn”,  maar zo gewoon is Apeldoorn niet…

Cityguys

Roger en JP leerden elkaar kennen via Twitter. Wij kennen ze als dé Cityguys. Terwijl Cityguys eigenlijk een platform is voor mannen met een focus op hospitality in de steden. Liever gezegd de plekken in een stad waar je het lekkerste eet en waar je een biertje of cocktail kunt drinken. Het doel is om zoveel mogelijk mensen bij elkaar te brengen op de tofste, lekkerste, leukste en chillste locaties in een stad. En dames…ook wij halen inspiratie uit Cityguys.

Ga hier naar de inschrijvingen!

Reacties

SMC055

Elke maand organiseren wij een bijeenkomst over 'alles online'. Bekijk de agenda om op de hoogte te blijven van de volgende bijeenkomst en inschrijving. #SMC055

Website: http://www.smcapeldoorn.nl

Send this to friend